Gogatt

Nu håller mamma, pappa och momme på och försöker lägga mig. Förgäves. Jag vill ju bara leka hela tiden. Hihi!

Idag fick jag gå på dagis nästan en timme extra för mamma hade somnat hemma. Hon vaknade i vild panik sa hon. Vad är panik? Nåt kul tror jag för fröken och mamma skrattade när de sa det ordet. Jag hade det i alla fall kul på dagis. Bajsade lagomt tills mamma kom. Det brukar jag göra. Mamma brukar gnälla om dagisavgifter och fröknarnas lön och att de har betalt för att byta, men jag tycker att det är roligare när mamma får byta. Hihi!

Ikväll efter maten duschade momme mig. Hon frågade mamma vad jag har gjort på örat eftersom jag är alldeles blå på baksidan av det. Mamma vet inte och inte pappa heller. Jag vet, men det håller jag hemligt! De ska ha något att fundera på! Hihi!

Imorgon ska jga gå på dagis igen, men bara till klockan två för pappa fick inte jobba imorgon. Nästa vecka får jag gå på dagis länge varje dag. Pappa ska gå någon kurs i Gävle och mamma går i skolan. Ingen är gladare än jag- föräldrafritt!

Gogatt, gågått. Nu ska jag och Jajja sova... Zzz.. Zz... Zzz...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det du som gör kullerbytta, gounge?

Hoppas mamma frågar på dagis om de vet om det hänt nåt där med örat!

2009-09-15 @ 21:11:43
Postat av: Annelie

Det får Niklas göra för det är han som ska lämna imorgon.

2009-09-15 @ 23:14:26
URL: http://dlx.blogg.se/
Postat av: Loke

vi syns på dagis imorgon:-)



Kram från loke.

2009-09-16 @ 19:15:06
URL: http://www.vardageniborg.blogspot.com
Postat av: Helen

men gud så söt header.. kram på dig stumpan

2009-09-16 @ 20:31:38
URL: http://helenw78.blogspot.com
Postat av: Kickis

Tildan, du måste uppdatera din blogg oftare, moster tycker de är så roligt att läsa den! Hihi! Älskar dig lilla stumpan! Vilken fin blogg du fått fresten! :)

2009-09-18 @ 14:22:59
URL: http://kickiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0