Hämtad

Nu har jag precis kommit hem från dagis. Mamma hämtade mig när jag satt i gungan och gungade. Dumma mamma! Att hon alltid kommer när jag gungar! Jag älskar ju att gunga och så avbryter hon mig! Att hon har mage..

Sen kanske Kickis kommer hit. Det tycker jag om. Jag älskar min moster så mycket! Mamma ska göra nåt konstigt som jag inte vet vad det är. Det började på P. Hmm.... Pluta? Näe, hmm... Pannkaka? Nä, inte det heller. Det var nåt med historia i alla fall för hon sa att hon har prov imorgon. Vad nu ett prov är? Ännu mer hmmm...

Tur att jag slipper fundera så mycket på vuxenlivet och dess bekymmer. Jag är nöjd över att sitta här på golvet och äta kakor. Och jag säger bara tack och lov att har jag många gungstunder kvar innan jag är vuxen. Och mycket gos med Jajja såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0